Постинг
28.07.2011 19:46 -
JAWA 175 Z 1963г.
През април тази година, получих поръчка за два мотора ява 175 и 250.
Успях сравнително лесно да намеря и двата на добра цена с редовни документи.
Започнах първо с 250ката. Подробности намя да описва, защото вече съм разказвал за този модел.
Ето малък разказ в снимки:
Когато завърших 250ката започнах малката.
Тя се характеризира с малко по-малките си размери, единичния ауспух и по-удължена глава на фара. Модела е от 1963г. и винаги са боядисани в черно.
Това е и първият ми мотор, на който сам съм подговял детайлите за никел и първия на който никелирам ауспух, а не слагам нов.Подготовката за никел се оказа не лесна задача. Наложи се първо да си направя две машини, за да си спестя търкането на ръка.Резултат все пак е страхотен, и смятам и занапред така да ги правя.
По мотора са сменени всиччки лагери и семеринги, нови сегменти,нови жила и гумени детайли.Всичкия никел е подменен, а обръчите на каплите са сменени с нови.
Всички ламарини и рамка са минати пясъкоструй и обработени против ръжда.
Ето и линк към всички снимки от работата по двата мотора:
photo-zona.net/index.php
Успях сравнително лесно да намеря и двата на добра цена с редовни документи.
Започнах първо с 250ката. Подробности намя да описва, защото вече съм разказвал за този модел.
Ето малък разказ в снимки:
Когато завърших 250ката започнах малката.
Тя се характеризира с малко по-малките си размери, единичния ауспух и по-удължена глава на фара. Модела е от 1963г. и винаги са боядисани в черно.
Това е и първият ми мотор, на който сам съм подговял детайлите за никел и първия на който никелирам ауспух, а не слагам нов.Подготовката за никел се оказа не лесна задача. Наложи се първо да си направя две машини, за да си спестя търкането на ръка.Резултат все пак е страхотен, и смятам и занапред така да ги правя.
По мотора са сменени всиччки лагери и семеринги, нови сегменти,нови жила и гумени детайли.Всичкия никел е подменен, а обръчите на каплите са сменени с нови.
Всички ламарини и рамка са минати пясъкоструй и обработени против ръжда.
Ето и линк към всички снимки от работата по двата мотора:
photo-zona.net/index.php
В най-прекрасната възраст съм: и мога, и...
В гр. Средец/Грудово/,обл. Бургас има ци...
Учени изпробваха способ за запис на знан...
В гр. Средец/Грудово/,обл. Бургас има ци...
Учени изпробваха способ за запис на знан...
pishi mi ako e udobno mnogo iskam da se zapoznaem.az sashto restavrim edna jawa 250 1955g i neznam kade da nikeliram
цитирайako e udobno,tarsja info,restavriram v momenta 2 175-ki
цитирайjoroxiksa написа:
pishi mi ako e udobno mnogo iskam da se zapoznaem.az sashto restavrim edna jawa 250 1955g i neznam kade da nikeliram
trudna,ako nevazmojna rabota
Телефона ми е 0888 24 87 11, звънни и ще ти обясня всичко което те интересува.
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.