Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
30.05.2012 11:03 - AДОЛФ ХИТЛЕР: ПРЕРОДЕН в БЪЛГАРИЯ?!
Автор: deathmetalverses Категория: Политика   
Прочетен: 21231 Коментари: 34 Гласове:
40

Последна промяна: 30.05.2012 11:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image
Много мислих, дали да споделя с Вас този мой цветен сън от 1997 г., защото знам, че може да предизвика доста негативни реакции... И накрая се реших.   Понякога сънувам сънища, които се сбъдват до последната подробност, в разстояние от 1 час след събуждането до няколко дни; но много далеч съм от мисълта, че имам “ясновидски способности” (макар и да съм дипломиран биоенерготерапевт, който, по морални причини, никога не е имал частна практика като ‘нетрадиционен’ лечител-измамник – ‘екстрасенс’; по скромното ми мнение, след като имах редкия шанс и ‘честта’ да опозная отблизо 90% от екстрасенсите на България, мога да препоръчам прибирането в затвора и психиатриите на 99,9% от тях – като доказани мошеници, които се гаврят с човешката болка и невежество). От друга страна, наистина съществуват нетрадиционни лечебни практики, доказали ефективността си, които трябва да бъдат включени в БГ медицинска практика – но да се прилагат единствено и само от дипломирани лекари, а не от любители на бързата печалба и шашмите!   В живота, делото и последните дни на Адолф Хитлер има доста спорни моменти, които са неясни и обект на умишлени спекулации – най-вече: с комерсиална цел! – от страната на вестникари, ярки противници или запалени фенове на личността и политическите му изяви; Трябва да признаем, че от една страна Хитлер се опита да направи много полезни неща за обикновените германци, поради което имаше много доволни от тоталитарния режим, установен на територията на Третия райх, както и много недоволни или просто – разочаровани, след като не бяха допуснати да се облажат от меда на властта; От друга страна, трябва да признаем, и че впускането в една продължителна и изтощителна война на целия европейски континент, както и в Африка, съсипа Германия през 1945 година...   За прераждането. “Енергията нито се създава, нито се губи безследно, просто преминава от един вид – в друг, от една система в друга, от едно измерение – в съседните”; Макар че не съм привърженик на теориите за прераждането.....   Есента на 1997 г., бях се записал студент току-що, и имах работа до Новата сграда на Пловдивския университет, до която се стигаше най-пряко от дома ми с автобус номер 113; Сутринта сънувах следния сън. Качвам се аз на същия номер автобус, нещо ми бяха кални обувките, че беше валяло; Качвам се аз, и приготвям пари, да си купя билет от кондуктора; и... замръзвам на място; защото кондукторът беше не кой да е, а самият Адолф Хитлер!!! Идва при мен, и вместо да ми вземе парите за билета, започва да ми се кара, че съм изцапал автобуса с калните си обувки – имало изтривалки, трябвало да си изтрия краката!   Събудих се;   Някъде по обед взех автобуса за Новата сграда на университета, на бул. “България” (който продължава като “Пазарджишко шосе” извън града) и ... Останах шокиран, защото кондукторът адски приличаше на Фюрера, с мустачките даже, и очите, на ръст, а годините – около 30; а на баджа му пишеше: “Вълко Вълков” (или нещо подобно; Доколкото си спомням, на един от старонемските езици “Адолф” означавало “Баща на вълците” (срв. актьора ДОЛФ Лундгрен – сигурно идва от умалителното на АДОЛФ в шведски!)) Та господин кондукторът се заяде с мен, че като задочник нямал съм право да ползвам студентска транспортна карта с намаление за услугите на “Градски транспорт” ЕАД – Пловдив... Ами защо, тогава ми я продадоха именно от тази фирма, не видяха ли, че съм задочник?!   БОГА МИ! Този човек адски приличаше на ФЮРЕРА! КЪЛНА СЕ!


Тагове:   hitler,   прераждане,   adolf hitler,


Гласувай:
40


Вълнообразно


1. mariniki - напълно ти вярвам...
30.05.2012 13:31
и те разбирам...
цитирай
2. deathmetalverses - Просто един сън, приятелко, който ме бе страх да споделя
30.05.2012 13:43
mariniki написа:
и те разбирам...


и пред най-близките ми хора, за да не ме упрекнат в "комерсиализъм", неонацизъм и т.н.

Благодаря ти за прочита и коммента!

Желая ти от сърце всичко най-най-най.......... !!!

Здравко
цитирай
3. minavamottuk - провокирана от твоите теми тук си позволих
30.05.2012 14:53
да сложа една-какво би станало ако третият райх бе обединил Европа и един мъж застъпи тезата за добрите неща ,ставали в Германия преди войната..стана страшно,прекалено дълго са ни промивани мозъците ,за да приемем че Германия е значела и напредък ,този фюрер е погубил много ,включително и надеждите на самите германци
цитирай
4. magicktarot - Наистина впечатляващ и архетипен сън, Здравко!
30.05.2012 15:37
Благодаря ти за това споделяне! Няма да се впускам в тълкувания, но със сигурност е архетипен за тебе - щом още го помниш!
Поздрави!
цитирай
5. анонимен - В нета изнамерихме случайно снимка ...
30.05.2012 16:31
В нета изнамерихме случайно снимка на летец от Първата световна война !!!!,удивително прилича на сина ми,който някакси попадна без да има необходимото образование при летците.Не знам как се казва летеца и не знам как да науча.
Дори аз в първия момент помислих ,че е негова ,на сина ми снимка.
цитирай
6. aqualia - И аз съм го сънувала...
30.05.2012 16:33
... беше убил майка ми и баща ми, аз случайно го видях на една немска гара да пие вода от чешмата и... за моя изненада го удуши със собствените си ръце... После дълго повръщах!

Неведоми са сънищата ни, приятелю, и имат лицето на страховете ни.
;)
Поздрави!
цитирай
7. анонимен - tra ka ta
30.05.2012 19:06
Ти си луд ве пич!
цитирай
8. анонимен - prerajdane
30.05.2012 19:09
ima prerajdane.ima gospod .ima plashtane na grehove.
цитирай
9. анонимен - Грехове
30.05.2012 19:38
Греховете не съществуват, те са илюзия. Няма пред кой да сме грешни. Има само преживявания при които баланса се губи, а природата винаги балансира нещата.
цитирай
10. анонимен - Бела роза
30.05.2012 20:43
Добре направи че сподели това преживяване и този сън.Хитлеровци има много по целия свят-те са като плевелите-не ги ли изкореним а само ги откъснем или окосим,просто ги размножаваме.
цитирай
11. анонимен - СЪН
30.05.2012 20:49
пОНЯКОГА СЪНИЩАТА предсказват. Пример: бях малък-на около 11 години.
Сънувам баща си облечен като войник-строен,дори и с шапка на главата. Споделих
този сън тогава с родителите си. Нищо особено. Нищо,нищо, но след два дена
получаваме повиквателна заповед, съгласно която баща ми трябва да замине
войник. И той наистина замина-на турската граница цели 6 месеца. Имам негова
снимка като такъв. Имам такива подобни сънища не един и два. Толкоз.
цитирай
12. анонимен - Pak az vidiax edin deto prili4ashe ...
30.05.2012 21:30
Pak az vidiax edin deto prili4ashe tolkova na Brat PIT 4e ne se vazdarjax pozdravix za tova po ramoto s edno silno potupvane xexxeexeeeeeee spomniam si fizionomiata mu ot bolkata koiato e po4uvstval. Iznenadata mi stana oshte po goliama kogato toi mi otgovori na Razvalen ezik 4e mi BLAGODARI za tova.
цитирай
13. анонимен - Отвреме навреме ставаме роби на въображението си.
30.05.2012 21:56
От една страна, на момента доукрасяваме, защото подобието ни задължава.
От друга страна, с времето добавяме подробности, за да подчертаем важността на въображението.
И от трета страна, правим така, че видяното във въображението, да се случи и в реалността.
Всичко това е принципно оправдано, защото въображението е основен инструмент на творчеството и съзиданието, въпреки нередките злоупотреби с него.
цитирай
14. balgarski7vinarki - deja-vu ili nadzqrtane v bqdeshteto
30.05.2012 23:02
Umeesh ,veroiatno, da vlizash v Matrizata- t.e.v idvashtite sqbitia, napqlno materialno sqshtestvuvashti, no oshte ne dostignali do Zemjata....
Sigurno ne ti kazvam neshto novo.
цитирай
15. dimenzed - Фюрера беше месия - един и неповт...
31.05.2012 02:45
Фюрера беше месия - единствен и неповторим! Неговото свято дело не е забравено и изгубено! България може да излезе от адската яма, в която е затънала, само ако следва една силно национална политика!
цитирай
16. bojo12345 - Възможно е всеки да си има двойник....
31.05.2012 05:55
Приди години един мой приятел ми каза : Вчера в София те видях , викнах ти ,но ти ни ми обърна внимание...Казах,че не съм бил този ден в София , дори тогавашния ми шеф му каза ,че не съм бил в командировка.Не се учудвай ,светът е голям,всичко е възможно.
цитирай
17. анонимен - Хитлер за мен си е бил помияр
31.05.2012 08:54
Не за друго, а защото ползва капитала на банкери от САЩ и Великобритания. Как ще обясните бурния икономическия бум в разорена Германия. Как ще обясните как за толкова кратко време успява да въоръжи и то да въоръжи много добре многочислената немска армия. Просто му е помогнато. Както и да е. Не е задължително да се прероди в подобно тяло. Може да се прероди като жена, като мъж но едва ли ще бъде със същите черти. Просто някакакъв съвпадък.
цитирай
18. demonwind - Знаеш ли какво съм забелязал,
31.05.2012 10:30
понякога съм виждал баща си, който почина през 1996. Всъщност не виждам него, а човек, който сякаш му е двойник. Виждал съм и "двойници" на много други мои познати. Мисля си, че колкото и да са много физическите тела на хората по земята, има определен "калъп", по който са сътворени... Не знам...
Колкото до Фюрера - и да е прероден в България, няма да е това, което е бил. Освен това нали вече си има(х)ме Болен Фюрер, който пък се оказа финансиран от резаните ни съседи... ;)
Иначе за псевдолечителите и аз съм за да ги натикат там, дето слънце не грее, то бива мошеници, ама тяхното е безгранично. И на никой не му пука...

Поздрави!

И не съм забравил да коментирам онези неща ;)
цитирай
19. анонимен - Фашага такъв. Сега остава да рек...
31.05.2012 10:47
Фашага такъв. Сега остава да рекламираш "Моята борба" и да създадеш лагери. Сигурно обичаш да биеш цигани, нали? И войници сънуваш. И Хитлер. Война споменаваш. Боже, хитлеризма се завръща!
цитирай
20. tzarkarui - Енергии
31.05.2012 10:51
Макар че не съм привърженик на теориите за прераждането.....

:) Май не си наясно със собствените си представи - от една страна енергиите не се губят, а от друга на тези същите вибрационно оцветени енергии им"забраняваш да се спуснат по "спиралата на дракона". :)

Браткиш, изуми ме с този пост. :) Ще ти пиша на ЛС мнението си - ок?
цитирай
21. demonwind - 19. анонимен
31.05.2012 10:57
Необходимо е създаването на ТРУДОВИ лагери, в които изметта да работи по 16-18 часа на ден, без значение цвят на кожата, пол и религия. Между хората, които работят и хранят търтеите, има и цигани, и турци, и евреи, и арменци, и хора от други народи. Всеки един търтей, който седи в кръчмата цял ден и чака парите да му паднат от небето, има едно основно право - да РАБОТИ. Ако не иска - ето затова трябва да са тези лагери. Като събереш само агитките на футболните отбори, това е една сила, която ще накара България да разцъфне само за месец!!! Пък който иска да ме мисли за фашист...
цитирай
22. анонимен - Аз съм за трудови лагери, само че това е утопия
31.05.2012 13:47
За съм да има трудови лагери и там да се изпращат престъпниците и циганите, но съм против там да има свирепи условия на труд. Достатъчно е 8 часа на ден, 5 дни в седмицата, нормални условия на труд и всичко това в полза на държавата.

Доста полезно ще е за България, пък и мързеливците ще се научат на професии, които могат да упражняват и след като излязат от там.
цитирай
23. анонимен - Помощ, помощ, фашаги са се навъд...
31.05.2012 15:31
Помощ, помощ, фашаги са се навъдили! Що за хора сте вие бе. За една жица да се стискате. Хора ли сте изобщо.
цитирай
24. demonwind - 23. анонимен
31.05.2012 15:34
Got Mit Uns! Und Zieg Heil!
цитирай
25. анонимен - многознайковци
31.05.2012 20:07
бай ганю-Като толкоз много знаете за ІІІ Райх ,поне прочетете статията:"Социалната политика на Хитлер" ,после сравнете КЪДЕ се намира това подобие на държавица с нейните айдуколигофрени "управници"и чак тогава пишете простотии(ако все още имате това желание!)!То бива невежество и зомбизъм, бива ,ама извинете!
цитирай
26. анонимен - И аз мисля, че колкото и милиарди ...
31.05.2012 22:45
И аз мисля,че колкото и милиарди хора да има в момента на земята ,все пак има някакъв калъп ,както казвате.Виждам ежедневно двойници на хора,които познавам от други земи и градове.Бих се заклела,че имат донякъде и сходни съдби и навици.
цитирай
27. анонимен - Аз съм си човек
01.06.2012 10:04
Както и ти, просто с различни разбирания. Демокрацията е пълен провал :) Аз не съм фашист, просто човек, като всички.
цитирай
28. анонимен - На снимка в блог се видях на снимка заедно с блогърка.
01.06.2012 11:36
Само дрехите не бяха мои, а блогърката се кълнеше, че това е съпругът й. За да е още по-голяма мистерията, блогърката е от родния ми град, живее в блок срещу родителите ми, а съпругът й е от далечен край на България. Ама работа...
цитирай
29. eltimir - Хитлер и България
01.06.2012 12:32
Адолф Хитлер е посещавал Източния фронт. Посещавал е всички страни, окупирани от Райха, както и всички страни - съюзници. Но така и не стъпва на българска територия. Някой запитвал ли се е защо?
цитирай
30. анонимен - №29
01.06.2012 16:56
Хитлер не е посещавал не само България, но също така Румъния, Унгария,Югославия,разпаднала се по време на войната,Италия на Мусолини.Посещава само Париж, след разгрома на Франция.
цитирай
31. анонимен - Митовете за ВСВ
01.06.2012 17:01
Митовете за ВСВ постепено ще се разобличават.В това повлече крак не някой друг, а руснакът Виктор Суворов.Неговия "Ледоразбивач" счупи ледовете на съюзническите измислици и смело върви напред да търси и изяснява истината за ВСВ, а тя съвсем не е такава, каквато я представят победителите.
цитирай
32. анонимен - !!!
02.06.2012 19:37
Ето ви далеч по-интригуваща книжка от Суворовите, чел съм ги всички:

http://nstarikov.ru/books/9811#more-9811

Нима ви е толкова трудно да схванете, че хартийките с обещание, които в днешно време се наричат пари :-))), както и кредита на банките са в основата на финансирането на армиите и ВПК.

Това е като във вица за това кой е по-голем, Гуглето или Мрежата - а отстрани компютъра и електричеството тихичко се подсмихват :-))).

Хаиде още малко:

http://shop.pingvinite.bg/?cid=3&pid=2534

http://www.youtube.com/watch?v=VU3c7Qfb1jY

http://www.youtube.com/watch?v=Vj4P1DH7o-Q
цитирай
33. анонимен - !!!
02.06.2012 19:57
Ако искате да разберете кой кой е в Политиката първо и най-важно условие е да разберете кой финансира една Партия. Няма никакво значение името и - БСП, СДС, ДСБ, НДСВ, ГЕРБ, ДПС и т.н. ;-).

Има значение само едно кой я финансира при създаването и. И полета и към власта.

И ако вие решите да правите Партия, това е най-важния въпрос :-):

http://lubomir33.blog.bg/politika/2010/11/11/quot-sreshti-s-burov-quot-chast-ii-za-parite-politicite-i.633289
цитирай
34. анонимен - !!!
02.06.2012 20:39
Ей ви я ся и Империята на 21 век :

http://reason.com/archives/2012/05/31/obamas-secret-kill-list
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9570914
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!